"Dungeon Tale" tek başıma geliştirdiğim tek oyunculu bir ARPG oyunudur. Geleneksel ARPG'lerin çeşitli unsurlarını içerir ve aksiyon oyunları ile geleneksel atari oyunlarının özelliklerini birleştirir.
Dungeon Tale-TENOKE
Oyuncular, yapay zeka tarafından oluşturulan yoldaşlarla rastgele oluşturulmuş zindanlarda maceralara atılarak farklı ırkların ve mesleklerin rollerini üstlenebilirler. Çeşitli boss mücadelelerini tamamlayacak, seviye atlayacak ve ekipman edinecekler.
Üstelik dövüş becerileri ve aksiyonlar açısından oyun, aksiyon oyunlarından ilham alıyor. Örneğin, hafif saldırılar orta ve ağır saldırılarla birleştirilerek kombolar oluşturulabilir ve farklı beceriler ortaya çıkarılabilir.
Oyunun mekaniği, 1990'ların yandan kaydırmalı atari aksiyon oyunlarından 21. yüzyılın zindan keşif ARPG türüne kadar özellikleri birleştiriyor. Oyuncuların zindanlarda sınırlı canlanmaları vardır ve puan artışları için hazine toplayabilirler, bu da son ödül sandığının kalitesini artırır. Boss savaşları zaman sınırlamalarıyla birlikte gelir ve tıpkı çocukluğumda atari salonlarında oynadığım oyunlar gibi, boss yenildiğinde ne kadar çok zaman kalırsa son sandık için o kadar çok deneyim puanı kazanılır.
Oyun Modları: 1. Rastgele Takım Zindanları
Oyuncular, rastgele zindanları keşfetmek, düşmanları ve patronları yenmek ve hazineleri yağmalamak için AI müttefikleriyle dört kişilik bir takım oluşturur. Zindan üç bölüme ayrılmıştır; ilk iki bölümde temel bosslar bulunur. Üçüncü bölümde, oyuncunun ekibi bir dünya patronuna meydan okumak için 12 oyunculu büyük bir gruba katılıyor. Oyuncular, zindanda elde edilen ekipmanlara ek olarak, zindanın tamamını tamamladıktan sonra performanslarına göre ana şehirde sandık ödülleri alırlar.
2. Hayatta Kalma Mücadelesi (Normal/Boss)
Oyuncular ve AI takım arkadaşları, düşman saldırı dalgalarına karşı savunma yapmak için bir arenaya girerler. Her kahramanın yalnızca bir canı vardır ve mücadele başarıyla tamamlandığında ilgili sandığın kilidi açılacaktır. Hayatta kalma mücadelesi iki türde gelir: Normal ve Boss. Boss mücadelesinde, oyuncunun takımı, aralarında dinlenme veya toparlanma süresi olmaksızın, belirlenen bir süre içinde art arda beş zindan patronunu yenmelidir. Irklar:
İnsan : Saldırılarda sersemletme yeteneği %20 artırıldı.
High Elve : Enerji sınırı %33 artırıldı.
Barbar : Süper özel hareketler için öfke tüketimi %10 azaltıldı.Sınıflar:
Savaşçı: Tek elli silahları ve kalkanları donatın, savunma kombinasyonları oluştururken kritik anlarda büyük hasar için iki elli silahlara geçin.
Rogue : Çift yönlü yakın dövüş silahları ve yedek yay konusunda uzmandır, uzun menzilli ve yakın mesafeli savaşlar arasında serbestçe geçiş yapar. Özel süper hareket kombinasyonları, normal düşmanlara suikast yapılmasına olanak tanır.
Büyücü : Farklı kombo kombinasyonlarıyla düşmanlara saldırmak için yıldırım, ateş ve donma büyülerini kullanarak menzilli savaşta ustalaşın.
Gelecek Güncellemeler:
Oyun, yeni ırklar, sınıflar, zindan ortamları ve çeşitli oyun deneyimleri sunan sürekli ücretsiz güncellemeler alacak.
2023'ün 4. çeyreği:
Hata düzeltmeleri ve ayrıntı optimizasyonları, daha fazla zindan senaryosu ve ek oyun içeriği.
Yeni Sınıf - Paladin:
Paladinler ve savaşçılar arasındaki ekipman ve mücadeledeki geleneksel RPG benzerliklerine rağmen bazı değişiklikler yapmayı umuyorum. Örneğin, iki elli silahları hâlâ elimde tutarken, tek elli yakın dövüş silahlarını daha uzun erişimli mızraklarla değiştirebilirim, bu da paladinlerin düşmanlarla uygun bir mesafeyi korumasına olanak tanır.
Kahramanlık Zindanları:
Kahramanlık zindanlarında sadece canavar seviyelerini ve ekipman düşüşlerini artırmayı planlamıyorum; Daha ilgi çekici oyun mekaniği sunmayı umuyorum. Yaratıcı bir fikir, kahramanca zindanlardaki savaşlar sırasında devasa, bozuk bir kılıcın savaş alanına düşmesi, yere saplanması ve tüm kahramanlara sürekli olarak AOE hasarı vermesidir. Bu, oyuncu ekipmanı gereksinimlerini artırır. Yolsuzluk sona erdiğinde, her sınıftan oyuncu bu eseri alabilir ve düşmanlara muazzam hasar verebilir. Ancak eserin sınırlı sayıda saldırısı vardır ve kullanımdan sonra kaybolacaktır. Bu konsept 1990'ların atari oyunlarından ilham alıyor.
2024'ün 1. Çeyreği:
Yeni Bir Gizemli Yarış
Yeni Sınıf - İblis Avcısı:
İblis Avcıları benzersiz bir dövüş stiline sahip olacak. Geleneksel çift kollu silahların aksine, hafif kumaş zırh giyerler, hızlı hareket ederler ve özel bir bıçak taşırlar. Bu kılıç çoğunlukla kınında kalır, güç depolar ve ölümcül bir darbe indirmek için mükemmel anı bekler. Bu sistem hâlâ tasarım aşamasında ve oyuna daha da benzersiz bir oynanış getirmeyi vaat ediyor. Bizi izlemeye devam edin.
Tür: Aksiyon, Macera, Bağımsız Yapımcı, RYO, Strateji
GeliÅŸtirici: Parisii
Yayımcı: Parisii
Sürüm Adı: Dungeon.Tale-TENOKE
Boyut: 16 GB
Bağlantılar: STEAM |